Přinášíme propracovaný systém optimalizace procesů pro firmy provozující e-shop a nejen pro ně. Na základě zkušeností s mnoha zákazníky nabízíme komplexní řešení, které vám opravdu pomůže. Řešíme celý proces od vytvoření objednávky zákazníkem po expedici. Máme připravenou rozdílnou koncepci pro B2C(maloobchodní prodej) a B2B(velkoobchodní prodej), jelikož každý segment má jiné požadavky na propojení informačního systému POHODA s e-shopem.
Naše řešení je vhodné pro začínající e-shopy i pro zaběhnuté společnosti, které chtějí zlepšit servis svým zákazníkům. Nejčastěji nasazujeme naše řešení ve firmách, které provozují e-shop a přestávají zvládat nápor objednávek a generují velké množství chyb.
Jak poznáte, že máme řešení pro vás?
- Nestíháte expedovat objednávky včas?
- Nemáte přehled o aktuálním volném zboží?
- Potřebujete operativně objednávat zboží u dodavatelů?
- Odesíláte omylem jiné zboží, než si zákazník objednal?
- Nemáte přehled, kde je zboží ve skladu umístěno?
- Přepisujete zdlouhavě informace z POHODY do e-shopu a obráceně?
- Chcete automatizovat komunikaci se zákazníky (sms, e-mail)
- Chcete automatizovat vše, co lze pro zvýšení efektivity práce?
Pokud jste alespoň jednou odpověděli ano, tak jste na správném místě. Máme pro vaší firmu spoustu zajímavých rozšiřujících modulů a doplňků do programu POHODA.
B2C – základní propojení
- Import objednávek z e-shopu do POHODY
- Vygenerování zálohové faktury
- Párování platby z banky k přijaté objednávce
- Označení objednávek k expedici, případně vytvoření vydané objednávky
- Expedice pomocí mobilních terminálu ve skladu
- Tisk štítků na balíky, objednání dopravy
- Notifikace zákazníkům
B2B – rozšířené (to samé jako B2C plus navíc položky níže)
- Export adresáře a potvrzování registrace
- Export cenových hladin a individuálních cen
- Export faktur a stavů objednávek
- Generování XML feedů pro odběratele
- Řešení reklamací