Smart modul EXPEDITION

Efektivní expedice a objednávkování pro e-shopy

Rozšíření pro EXPEDITION zrychluje expedici objednávek. Díky němu lze automaticky expedovat objednávky z POHODY a sám počítá zásoby. Poznejte všech 5 významných výhod a přečtěte si níže, jak to funguje.

Podívejte se na vybrané příklady našich klientů, kteří rozšíření již využívají. Zajímavý vás cena implementace? Přesuňte se jedním kliknutím do ceníku. Máme pro vás také přichystaných 6 odpovědí na nejčastější otázky.

Výhody a rozšíření

  • Plná integrace do ekonomického systému POHODA
  • Zefektivnění a zautomatizování rozlišení objednávek určených k expedici
  • Rychlejší doobjednání chybějících artiklů u dodavatelů
  • Aktuální a přesné informace o stavu zakázky
  • Úspora času a nákladů

Jak to funguje?

Po implementaci modulu postačí pouze naskladnit zboží na příslušné místo ve skladu, a aplikace vám následně sama ukáže, které objednávky můžete začít expedovat.

Základní funkce

Na obrazovce (viz obr. 1) se zobrazují údaje o objednávkách, které je možno ihned expedovat. Ideální je propojení naší aplikace s plusMobile, tedy systémem určeným výhradně pro Pohodu umožňujícím efektivní online komunikaci s tímto účetním programem. Pomocí zobrazeného čárového kódu se objednávka načte do plusMobile a je možno ji vykrývat.

Načtení objednávky

Po načtení se daná objednávka graficky zvýrazní odlišným barevným pozadím, aby bylo na první pohled patrné, že ji někdo již zpracovává. Zároveň se ve volitelných parametrech programu POHODA (viz obr. 2) zobrazí, kdo, na jakém terminálu a v kolik hodin začal objednávku zpracovávat.

Přenesení a vyřízení objednávky

Po přenesení objednávky do faktury/výdejky (vyřízení), objednávka automaticky zmizí z obrazovky – díky tomu se stane objednávkování a expedice v rámci programu POHODA rychlým a přehledným řešením.

Náhled objednávek pro expedici.
Parametry objednávky.

Zobrazení objednávek

Na obrazovce se zobrazují objednávky při splnění následujících podmínek v libovolné kombinaci:

  • přijatá objednávka,
  • zboží na objednávce je skladem; pokud je více objednávek na stejné zboží, systém sám spočítá, které objednávky je možné expedovat,
  • dle formy úhrady – pokud je dobírkou, zobrazuje se; pokud je příkazem, čeká se na potvrzení platby,
  • na objednávce jsou nadefinovány položky určující způsob dopravy,
  • zobrazování objednávek je možné omezit na určité číselné řady,
  • lze nastavit expedici pouze kompletní objednávky,
  • objednávka není vyřízená.

Dále je možno definovat kódy pro jednotlivé druhy dopravy a dle toho pak řadit jednotlivé položky a zobrazovat dopravce v seznamu objednávek (viz obr. 3).

Řadit objednávky lze podle čísla, data, nebo například právě podle dopravce, aby případně došlo k přednostní expedici objednávek toho či onoho přepravce.

 

Ceny modulu

smart modul EXPEDITION 10 000 Kč
Instalace a konfigurace 3 000 Kč
Roční servis a podpora produktu 2 000 Kč

Nejčastější otázky (FAQ)

#1 Pro koho je modul vhodný, resp. pro jaký typ podniků?

Ocení jej zejména provozovatelé e-shopů, kterým tak při dodání zboží od dodavatele odpadá starost se složitým zjišťováním, kterému zákazníkovi to či ono zboží doručit a zda je připraveno k expedici či nikoliv. Především v případě e-shopů je nutné, aby zákazník obdržel objednané produkty co nejdříve a aby byl s nákupem maximálně spokojen.

#2 S jakými dalšími moduly by bylo užitečné modul EXPEDITION kombinovat?

Doporučujeme zkombinovat modul EXPEDITION s modulem SPEDITION, jenž řeší napojení na dopravce přímo z programu POHODA a umožňuje komunikaci s přepravními společnostmi, jichž podporuje celou řadu. V určité míře se tak tyto dva moduly doplňují.

#3 S jakou verzí POHODY je váš modul kompatibilní?

Modul je kompatibilní s verzí POHODA E1.

#4 Bude aplikace fungovat, ač nedisponuji mobilním terminálem s řešením plusMobile?

Fungovat bude i tak, ale aplikace je určena převážně uživatelům mobilních terminálů s řešením plusMobile, který je ideální volbou právě pro práci ve skladu.

#5 Co vše zahrnuje roční servis a podpora produktu?

Roční servis zajišťuje technickou podporu, aby vše fungovalo tak jak má. Můžete od nás očekávat kontinuální kompatibilitu s POHODOU a dopravci, u kterých se často něco mění. A v rámci servisu jsme vám samozřejmě plně k dispozici.

#6 Je možné implementovat do modulu určité prvky na míru?

Samozřejmě. Potkejme se k tomu.

Reference

Níže naleznete přehled klientů, kteří již nějakou dobu – a s maximální spokojeností – využívají našich služeb, a to nejen v podobě modulu EXPEDITION.

  • ESCAPE6 – významný dovozce produktů pro sportovní a tuningové úpravy z různých částí světa, který na českém trhu působí od roku 2000. Spolu s modulem EXPEDITION od nás klient využívá i řešení automatizované elektronické komunikace a napojení na dopravce skrze modul SPEDITION.

  • MADAMI – česká firma, jež se zabývá balením dárkových košů, balíčků a kazet z potravin. Vedle modulu pro expedici objednávek využívá společnost i další z našich řešení – mobilní aplikaci pro obchodníky pracující v terénu a modul řešící napojení na dopravce.

  • AP Spotřebičespolečnost, která již od roku 1991 působí v oblasti prodeje a servisu domácích spotřebičů. Tento klient disponuje jak modulem pro expedici objednávek, tak modulem pro napojení na dopravce.

  • Affekt.cz – outdoorový e-shop nabízející vybavení pro turistiku, horolezectví a mnoho dalších venkovních aktivit. Klient je spokojeným uživatelem našich modulů EXPEDITION a SPEDITION.

Pro více informací o modulu nás kontaktujte

Modul je kompatibilní se systémem POHODA E1.

Řešení spolupracující se systémem POHODA
www.pohoda.cz www.pohodaplus.cz