Automatická fakturace pro POHODU – AUTOMAT

Doplňkový modul AUTOMAT šetří výrazně čas při tvorbě dokladů v programu POHODA. Naše řešení využijete např. pro automatické vytváření zálohových faktur z přijaté objednávky, nebo seskupení přijatých objednávek do jedné vydané objednávky dle dodavatelů. Zajímavá vás cena a naše reference?

Podívejte se také na kompletní výčet jeho funkcí a možná vás napadají otázky, na které už máme připravené odpovědi. Naši klienti často AUTOMAT využívají společně v kombinaci s rozšířením E-mail SMS Gate, které efektivně automatizuje elektronickou komunikaci.

Přehled využití

  • Automatizovaná souhrnná fakturace z výdejek s případným tiskem. Typicky u firem, které odebírají v průběhu měsíce na dodací list a faktura se jim vystavuje 1x do měsíce.
  • Automatická tvorba zálohových faktur z přijatých objednávek. Nejčastěji toto řeší e-shopy u formy úhrady předem.
  • Automatické vystavení faktury po úhradě zálohové faktury.
  • Automatický tisk dokladů dle určitých parametrů.

 

Ceny modulu

smart modul AUTOMAT 10 000 Kč
Instalace 2 000 Kč
Konfigurace pravidel dle náročnosti 1 290 Kč/hod
Roční servis a podpora produktu 2 000 Kč

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Konfigurace pravidel náročnosti 

Jelikož je tento modul maximálně variabilní, je třeba definovat pravidla, na základě kterých se mají provádět jednotlivé akce. Pravidel může být neomezené množství.

Při tvorbě pravidel musíme znát odpovědi na následující otázky.

  1. Z jaké agendy máme čerpat data? (přijaté objednávky, faktury,…)
  2. Jak vyfiltrujeme požadované doklady? (např. nové přijaté objednávky s formou úhrady “zálohou”)
  3. Co s doklady chceme dělat? (tisknout, vytvořit jiný doklad)
  4. Jakou akci chceme provést po úspěšném / neúspěšném importu? (vepsat stav do zdrojového dokladů)

Nejčastější otázky (FAQ)

#1 Z jakých agend můžeme čerpat data?

Modul je naprosto variabilní, a tudíž nemá žádné omezení na straně zdrojových dokladů, díky tomu může být jako zdroj použit jakýkoliv doklad z jakékoliv agendy dle libovolné podmínky.

#2 Do jakých agend lze vytvářet doklady?

Díky své variabilitě lze vytvářet doklady do jakékoliv agendy POHODY, včetně nové uživatelské agendy. Po importu je možné vzniklý doklad vytisknout. Modul sám pozná, jestli import dokladu do POHODY proběhl v pořádku, nebo ne. V obou případech je možné nastavit akci, která se má provést.

#3 Jak dlouho trvá instalace?

Instalace modulu včetně testování zpravidla zvládáme v průběhu jednoho dne. Zpravidla nejdéle trvá definování pravidel klientem.

#4 Co vše je od vás v podpoře a servisu produktu?

V rámci ročního servisu získává klient naší podporu v případě problémů a jistotu funkčnosti modulu s ohledem na POHODU. Občas se stává, že výrobce POHODY udělá změny v databázi a je třeba upravit modul. Dále v rámci servisu se instalují aktualizace, které přináší nové funkce. 

Reference

Vybraní klienti, kteří využívají naše řešení automatické fakturace AUTOMAT.

Pro více informací o modulu nás kontaktujte

Modul je kompatibilní se systémem POHODA E1.

Řešení spolupracující se systémem POHODA
www.pohoda.cz www.pohodaplus.cz