Smart modul SPEDITION

 

 

Automatický tisk štítků pro dopravce přímo z programu POHODA

Doplňkové rozšíření SPEDITION spolehlivě napojí vaši POHODU na až v aktuálním momentě 10+ tuzemských dopravců a umožní tak zefektivnit práci automatickým (naše rozšíření pracuje i s mobilními terminály plusMobile) či ručním tiskem balíkových štítků pro přepravce přímo z informačního systému POHODA. Poznejte naráz všechny výhody našeho rozšíření pro spedici. 

Zde najdete ceník a podívat se můžete také na to, kdo všechno naše rozšíření už spokojeně využívá. Napadá vás nějaká doplňující otázka? Možná jsme už na ní odpověděli

Výhody rozšíření Spedition

  • Přímá a plná integrace do ekonomického systému POHODA
  • Zpětné informace o stavu zásilky
  • Velká úspora času
  • Podpora všech běžně využívaných přepravců: PPL, DPD, GLS, Geis, Česká pošta, Toptrans, Uloženka, Zásilkovna, DB SCHENKER, Raben, DHL, SDS
  • Vazba na agendy systému POHODA: Adresář, Fakturace, Prodej

Jak naše rozšíření funguje?

Tisk štítků a etiket pro dopravce

Přímo z programu POHODA manuálně

Modul Spedition pracuje s agendou Vydané faktury či Výdejky. Zpracováváte-li jednokusovou zásilku, stačí pouze kliknout na tlačítko „Tisk štítku“. Následně z tiskárny vyjede etiketa se štítkem a současně budou odeslána data přepravci. Vybíráte-li z daných přepravních služeb, můžete tak učinit ve volitelném poli dokladu.

screen nastavení aplikace 1

Konfigurace v rozšíření SPEDITION pro nastavení dopravce.

Přímo z programu POHODA automaticky

Postup je obdobný jako v případě manuálního režimu, avšak s tím rozdílem, že se každý vytvořený doklad rovnou tiskne. Doklady je přitom možné omezit na jakýkoliv parametr – například na dané uživatele či číselné řady.

Tisk štítků pro dopravce přímo z Pohody.

Při expedici pomocí mobilních terminálů plusMobile

Automatizovaný tisk štítků je možný i s použitím mobilních terminálů a systému plusMobile. V tomto případě se jedná o proces „Výdej podle objednávky“. V případě vícekusových zásilek se před odesláním dokladu do POHODY zapíše počet balíků do poznámky jako číslo, a na základě toho se poté vytiskne příslušný počet štítků.

Volba přepravní společnosti

V programu POHODA lze přepravní společnost zvolit vícero způsoby:

  • jako položku typu „služba“ na dokladu, kde se dopravce volí na základě kódu zásoby, nebo
  • výběrem v poli „Dopravce“ nacházejícím se v hlavičce dokladu.

Hmotnost balíků, která se uvádí přepravci, je přebírána ze zásob, a tudíž není nutno hmotnost při expedici vyplňovat.

Veškeré odeslané balíky se evidují v uživatelské agendě, která obsahuje všechny potřebné údaje k případnému dohledání balíků. V případě České pošty se z této agendy zároveň odesílá ukončení dávky, které je možno automatizovat na daný čas.

Konfigurace pro volbu dopravce pro tisk štítků.

Podporovaní dopravci

Modul podporuje všechny běžně užívané dopravce:

PPL

DPD

GLS

Geis

Česká pošta

Toptrans

Uloženka

Zásilkovna

DB SCHENKER

RABEN

DHL

Logo SDS

SDS


Pracujeme na tom, aby se základna podporovaných dopravců neustále rozšiřovala.

Tiskárna

Pro efektivní používání modulu SPEDITION je třeba tisknout štírky dopravců na balíky pomocí tiskárny pro tisk etiket. Tato tiskárna umožňuje tisk v okamžiku expedice a tím maximálně zefektivnit proces expedování zásilek. Po vytisknutí a nalepení štítku není třeba již žádná komunikace s dopravci. Modul SPEDITION ideálně funguje s tiskárny značky ZEBRA. V případě zájmu můžeme dodat modul SPEDITION včetně tiskárny a spotřebního materiálu.

Tiskárba Zebra

Ceny modulu

Smart modul SPEDITION (licence pro jednoho dopravce) 12 000 Kč
Přídavná licence dalšího dopravce 6 000 Kč
Instalace modulu (max. 3h práce) 3 900 Kč
Konfigurace jednoho dopravce 2 500 Kč
Roční servis a podpora produktu (cena za každého dopravce) 2 800 Kč

 

Ceny modulu – pronájem pro zákazníky CZCLOUD.CZ

Smart modul SPEDITION (licence pro každého dopravce) 700 Kč/měsíc
Affiliate licence (pronájem licence pro 2. a další účetní jednotku) 350 Kč/měsíc
Instalace modulu (max. 3h práce) 3 900 Kč
Konfigurace jednotlivých dopravce 2 500 Kč/dopravce

Nejčastější otázky (FAQ)

#1 Pro koho je modul vhodný, resp. pro jaký typ podniků?

Modul je ideální všude tam, kde se posílají zásilky pomocí spedičních společností. Typicky to jsou e-shopy a velkoobchody, v podstatě když to shrneme, tak SPEDITION si dokáže najít místo v logistice každé obchodní společnosti.

#2 S jakými dalšími moduly by bylo užitečné smart modul SPEDITION kombinovat?

Modul SPEDITION tvoří „svatou trojici“ s modulem EXPEDITION a E-MAIL & SMS GATE. Při jejich vývoji jsme také mysleli na vhodnou kompatibilitu se známým řešením skladových terminálů plusMobile. Při nasazení těchto čtyř modulů má firma kompletně vyřešeno skladové hospodářství a expedici zboží.

#3 Jak konkrétně probíhá přidání dalšího dopravce; jedná se o náročný úkon?

Náročnost napojení záleží na jednotlivém dopravci a standardně jde o rychlý a nekomplikovaný proces. Ale jsou výjimky, například napojení na Českou poštu a to díky používání jistého certifikátu. Ale i tak všechny tyto věci v praxi vám kompletně nastavíme my a vy získáváte přístupové údaje k API u dopravců.

#5 Co vše zahrnuje roční servis a podpora produktu?

Roční servis zajišťuje technickou podporu, aby vše fungovalo tak jak má. Můžete od nás očekávat kontinuální kompatibilitu s POHODOU a dopravci, u kterých se často něco mění. A v rámci servisu jsme vám samozřejmě plně k dispozici.

#6 S jakou verzí POHODY je váš modul kompatibilní?

Modul je kompatibilní s verzí POHODA E1, jelikož se vytvoří speciální agenda pro odeslané balíky. V jednotlivých agendách se přidávají volitelné pole pro propsání čísla balíků. U některých dopravců jsou vyžadovány doplňkové údaje zásilky.

#7 Je možné implementovat do modulu určité prvky na míru?

Ano, například pro dropshipping jsme upravovali štítky na balíky, aby příjemci věděli z jaké platformy (Alza.cz, Mall.cz,…) jim balík přichází.

Reference

Níže přinášíme výčet klientů, kteří již využívají rozšíření SPEDITION.

  • ESCAPE6 – jeden z nejvýznamnějších dovozců produktů pro sportovní a tuningové úpravy z Evropy, USA i dálného východu působící na českém trhu již od roku 2000. Vedle napojení na dopravce od nás klient dále využívá řešení automatizované elektronické komunikace a řešení expedice objednávek.

  • MADAMI – česká společnost zabývající se balením dárkových košů, kazet a balíčků sestavených z potravin. Společnost využívá kromě smart modulu SPEDITION i další z našich řešení – mobilní aplikaci pro obchodníky pracující v terénu a modul řešící expedici objednávek.

  • AP Spotřebiče – firma zabývající se již od roku 1991 prodejem a servisem domácích spotřebičů. V případě tohoto klienta jsme – kromě napojení na dopravce – implementovali také rozšíření v podobě modulu pro expedici objednávek.

  • Affekt.cz – e-shop zabývající se prodejem outdoorového vybavení pro turistiku, horolezectví, cestování a další venkovní aktivity. Klient rovněž využívá našeho modulu sloužícího k expedici objednávek.

Pro více informací o modulu nás kontaktujte

Modul je kompatibilní se systémem POHODA E1.

Řešení spolupracující se systémem POHODA
www.pohoda.cz www.pohodaplus.cz