Smart modul DEALER – mobilní aplikace pro POHODU
Naše rozšíření pro POHODU s názvem DEALER je intuitivní mobilní aplikace pro obchodníky pracující v terénu. Stačí pár kliků na mobilu nebo tabletu a obchodník má před sebou okamžitě dostupné informace o svém zákazníkovi a jeho objednávkách a fakturách. Tady najdete kompletní výčet všech funkcí.
Otestujte si řešení DEALER ZDARMA a přesvědčte se sami o jeho praktičnosti. Ceník, kdy můžete využít za jednu cenu až 5 licencí najdete zde. Nikdo kromě nás takový komplexní doplněk v podobě mobilní aplikace pro účetní systém POHODA na českém trhu nenabízí. Podívejte se, kdo už všechno náš DEALER využívá.
Demoverze k testu
Náš testovací server je vám plně k dispozici. Tady jsou přihlašovací údaje.
- adresa: dealer.aksystem.cz
- login: demo
- heslo: demo
Máte něco, na co byste se chtěli zeptat? Jdeme vám vstříc a tady naleznete naše odpovědi.
Náhledy obrazovek
Funkce rozšíření DEALER
Mysleli jsme na to, aby DEALER uměl skutečně mnoho věcí, se kterými se každodenně ve své práci setkáváte a pomohli vám tak vše rychle zjednodušit.
Adresář a detail zákazníka
- Vyhledávání dle firmy, jména, IČ, nebo obce/ulice
- Založení a editace zákazníka včetně dodacích adres a kontaktů
- Zobrazení a zápis událostí u zákazníka (zápis z jednání)
- Zobrazení historie objednávek, s možností opakovat objednávku
- Zobrazení historie faktur, včetně jejich úhrad
- Zobrazení nejčastěji objednávaných a dlouho neobjednávaných položek
- Přiřazení prodejních cen, nastavení individuálních cen
- Možnost přiřazení zákazníků k uživateli/dealera
- Evidence závozových dnů
- Plánovač cest
Sklady
- Vyhledávání dle kódu, názvu, čárového kódu
- Podpora čteček čárových kódů
- Procházení skladem na základě členění, nebo internetovými kategoriemi
- Možnost rychlé objednávky ze seznamu položek
- Možnost volby řazení položek
Detail zásoby
- Zobrazení základních informací (kód, EAN, název, obrázek,…)
- Zobrazení dostupnosti na všech skladech
- Ceny: zákazníkova, základní prodejní + jakákoliv jiná prodejní cena
- Volitelně možné zobrazit váženou nákupní cenu
- Volitelně možné nastavit individuální cenu
- Možné zobrazit jakýkoliv text z tabulky zásob v Pohodě
- Zobrazení zboží na cestě
- Možné objednat zboží dle měrných jednotek
Košík
- Volitelně možnost editace: poznámky položky, ceny, slevy (lze omezit max %), množství u položek
- Volitelně možnost editace: Datum vyřízení, rezervace, forma úhrady, prodejní cena, číselná řada, středisko, poznámka u dokladu
- Výběr dodací adresy
Statistiky a reporty
- Obraty dle skupin zboží (graf) dle zákazníka
- Přehled fakturace po měsících (graf) dle zákazníka
- Historie objednávek dle dealera
- Volitelně přehled fakturace a stavu pokladen za celou firmu
Ceník nákupu
Smart modul DEALER (licence pro 1 uživatele) | 15 000 Kč |
Přídavná licence CAL (každý další uživatel) | 5 000 Kč |
Režim B2B portál | 20 000 Kč |
Instalace a zaškolení | 5 000 Kč |
Roční servis a podpora produktu smart modul DEALER | 3 000 Kč |
Roční servis a podpora produktu smart modul DEALER + B2B portál | 7 000 Kč |
Roční servis a podpora produktu smart modul DEALER CAL licence | 1 000 Kč |
Ceník pronájmu (pouze pro zákazníky CZCLOUD)
Smart modul DEALER (licence pro 1 uživatele) | 900 Kč/měsíc |
Přídavná licence CAL (každý další uživatel) | 300 Kč/měsíc |
Režim B2B portál | 1 200 Kč/měsíc |
Instalace a zaškolení | 5 000 Kč |
Uvedené ceny jsou bez DPH.
Režim B2B portál
Režim B2B portál je rozšířením základní funkčnosti modulu DEALER a samostatně je neprodejný. Jakmile si ho od nás jednou licenčně vyžádáte, tak získáváte režim práce pro neomezený počet B2B uživatelů.
Díky němu můžete dát přístup svým zákazníkům a oni mohou sami nakupovat. Výhodou je, že uvidí aktuální dostupnost zboží, historii svých objednávek, přehled fakturace a další funkce.
Vlastnosti režimu B2B
- Jednotlivý zákazník vidí pouze svou firmu a nevidí ostatní zákazníky.
- Zákazník nevidí záložku události, které slouží pouze pro interní potřeby.
- Přehledy a reporty vidí pouze pro svoji firmu.
Nejčastější otázky (FAQ)
#1 Co vás vedlo k vytvoření rozšíření DEALER pro POHODU?
Modul jsme vyvinuli na základě častých požadavků našich klientů na možnost rychlé a efektivní práce v terénu. Všichni asi víme, že vyndávání notebooku z tašky a připojení se ke vzdálené pohodě není úplně rychlé a komfortní. Pro obchodního zástupce, který komunikuje v terénu s klienty a sbírá objednávky je náš modul v podstatě nepostradatelný.
#2 Komu dalšímu, kromě obchodníků, se vaše rozšíření bude dále pohodit při práci?
Modul se může hodit i těm, kteří mají pod sebou tým obchodníků a chtějí provádět například namátkovou kontrolu u klientů. Své uplatnění najde i v callcentru pro sběr objednávek, díky své přehlednosti a efektivní práci s daty, například na jedno kliknutí zobrazí nejčastěji objednávané zboží a dlouho neobjednávané.
#3 Máte nějaká další vlastní rozšíření, které se nám mohou společně s DEALEREM hodit?
Skvělý tandem sehrává DEALER s modulem E-mail & SMS Gate, který umí upozorňovat na jakoukoliv událost, například připomenutí proběhlé schůzky a získání zpětné vazby od zákazníka. Šikovné je také možnost plánování budoucích návštěv, nebo jiného připomenutí. Celkem máme připravených 16 vlastních rozšíření pro systém POHODA.
#4 Když si pořídím DEALER, jak často plánujete aktualizace pro chod mobilní aplikace?
Modul aktualizujeme v průběhu, když vyjde nějaká zásadní novinka, nebo pokud je třeba provést úpravu v rámci návaznosti na změny v POHODĚ.
#5 Mohu také DEALER využívat i na stolním počítači a notebooku?
Samozřejmě. A pro úplnost, zde je kompletní návod v PDF formátu k prohlížení online a ke stažení.
#6 Mohu zakoupit DEALER a zároveň se s Vámi domluvit, že ho přizpůsobíte míru?
Ano, toto je jedna nejčastějších operací při nasazení DEALERA, většina firem chce nějakou úpravu. Některé úpravy jsou víceméně kosmetické, jiné zase poměrně zásadní. Vývoj na zakázku je naše specializace.
Reference
Zde je seznam klientů, kteří s nadšením a efektivitou využívají pro propojení s POHODOU naši doplňkovou mobilní aplikaci DEALER.
- Madami – česká společnost posílající dárkové koše s nápoji a ovocem, kde jsme ještě úspěšně implementovali také rozšíření pro POHODU v podobě modulů napojení na dopravce a expedice objednávek.
- FAVE – česká firma, která se věnuje se dovozu a velkoobchodnímu prodeji úklidových, kuchyňských a domácích potřeb. FAVE využívá od nás také řešení automatizované elektronické komunikace a automatizovaného vytváření dokladů v POHODĚ.
Pro více informací o modulu nás kontaktujte
Modul je kompatibilní se systémem POHODA E1.